رونمایی از خودروی برقی جدید هیوندای

رونمایی از خودروی برقی جدید هیوندای

از جدیدترین خودروی برقی هیوندای رونمایی شد.

جی پلاس یکی از جدیدترین محصولات هیوندای است که به واسطه ی کیفیت و قدرت بالایی که دارد با تعداد روز افزون وسایل نقلیه الکتریکی وارد رقابت شده است.موتور بنزینی شاسی بلند KUA با یک موتور الکتریکی و باتری تعویض شده است و کنا الکتریکی ایجاد شده است. این مبادله باعث شده یک وسیله نقلیه الکتریکی جذاب خلق شود که عملکرد بسیار سریعی دارد و تا 415 کیلومتر برد الکتریکی شده است.

در سال 2021 چهره کنا تغییر زیادی پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال چراغ های اصلی در مدل جدید، باریک تر شده اند و فاقد فریم کروم هستند.جزئیات و طرح های ظاهری روی جلو پنجره کنا 2021 از مدل آینده حذف خواهد شد و ادوات و متصل کننده ی چراغ های جلو به یکدیگر در مدل جدید دیگر وجود نخواهد داشت.البته EV های رقابتی مانند شورولت بولت، تسلا مدل 3 و کیا نیرو EV عملکرد مشابهی را ارائه می دهند. اما قیمتی که برای این وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است و ضمانت بی نظیر آن را به یکی از هوشمندانه ترین گزینه ها تبدیل کرده است و به آن یک جایزه Editor Chioce می دهد.

در نسخه محدود کنا، امکانات متعددی مانند سانروف، روکش چرمی،نورپردازی خارجی LED، چراغ های جلوی اتوماتیک پرتو، پد شارژر تلفن هوشمند بی سیم و آینه دید عقب به صورت خودکار اضافه می شود. به غیر از چند لوازم جانبی که بر روی این وسایل نقلیه نصب می شود هیوندای هیچ بسته ای را برای هر سه مدل کنا الکتریکی ارائه نمی دهد.

چرخ های جلو توسط یک موتور الکتریکی 201 اسب بخاری حرکت می کند و سیستم چهار چرخ متحرک ارائه نمی شود و از یک باتری 0.64 کیلووات ساعتی بهره می برد.کنا الکتریکی تحت تست ها و آزمایش های متعدد قرار گرفته است و براساس این تست، کنا الکتریکی در مدت زمان 6.4 ثانیه صفر تا 100 کیلومتر در ساعت رسید و براساس این آزمایش کما الکتریکی 0.2 ثانیه سریعتر از کنا معمولی رسید.مانند نسخ معمولی کنا، نسخه الکتریکی نیز پویایی رانندگی درخشانی را ارائه می دهد.

اگر بخواهید هیجانات اتومبیل های اسپرت را تجربه نمایید باید گفت این اتومیبل هیجاناتی مانند اتومیبل اسپرت ارائه نمی دهد اما به عنوان شاسی بلند ساب کامپکت برای رانندگی گزینه بسیار مناسبی است و در سرعت های بالا و در بزرگراه به راحتی می توان از این وسیله نقلیه استفاده نمود. ترمز احیا کننده تهاجمی امکان رانندگی را با یک پدال واقعی را برای کنا الکتریکی فراهم کرده و به افزایش دامنه رانندگی تا 415 کیلومتر ادعا شده (1 مایل کمتر از Bolt Ev) کمک بسزایی می کند.

به منظور شارژ نمودن کنا الکتریکی از یک خروجی خانگی 110 ولتی می توان استفاده نمود اما بهتر است این کار را به صورت روزانه انجام دهید. می توانید از پریز برق 240 ولتی برای شارژ خانگی استفاده کنید و در ایستگاه شارژ سریع DC می توانید در سریعترین زمان ممکن کنا الکتریکی را شارژ نمود.

رونمایی از خودروی برقی جدید هیوندای

طراحی کابین کنا الکتریکی

کابین کنا الکتریکی با استفاده از با کیفیت ترین مواد و متریال ساخته شده است و بسیار راحت است و از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار است.صندلی عقب و فضای بار، حتی با استانداردهای کراس آوور ساب کامپکت تنگ هستند اما با توجه به این موضوع که کنا الکتریکی که از همان ابتدا برای قرار دادن یک بسته باتری طراحی شده است، فضای کنا الکتریکی کمتر از مدل استاندارد نیست و منطقه بار با کنا معمولی یکسان است.
همه مدل ها با یک سیست سرگرمی و صفحه نمایش لمسی همراه با قابلیت Anroid Auto و Apple Carply قابل ارائه هستند. مدل های پایه SEL به یک صفحه نمایشی 0.7 اینچی تجهیز شده است در حالی که با ارتقای نسخه محدود این وسیله نقلیه، یک صفحه نمایش 0.8 اینچی اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *