پرفروش ترین خودروهای کره ای

پرفروش ترین خودروهای کره ای

هیوندای بیشترین نمایندگی را در سطح کشور دارد و محصولات هیوندای در بین پرفروش ترین خودروهای کره ای قرار گرفته اند.در حال حاضر خودروهای کره ای از محبوبیت بالایی نسبت به سایر خودروها برخوردارند و کشور ایران یکی از 10 صادر کننده برتر خودرو در جهان است.در این مقاله قصد داریم شما را با پرفروش ترین خودروهای مدل 2021 تولید کره جنوبی آشنا نماییم.

هیوندای النترا2021

هیوندای النترا 2021 از یک موتور دو لیتری بهره میبرد و در ورژن 2021 به صورت هیبریدی عرضه می شود. این خودرو ظرفیت پنج سرنشین را دارد و قیمت آن از حدود 22 هزار دلار آغاز می شود. مواردی مانند امکانات و تکنولوژی فوق العاده و قیمت معقول قطعات از نقاط قوت هیوندای النترا 2021 به شمار می رود. در مقابل ظاهر خودروی النترا 2021 چندان مدرن و به روز نیست و در مقایسه با رقبای اصلی خود ایمنی کمتری دارد.

هیوندای سوناتا 2021

خودروی هیوندای سوناتا2021 به یک موتور 2.5 لیتری تجهیز شده است و از نظر ظاهری نسبت به مدل های قبلی خود تغییرات زیادی داشته است و قیمت این خودرو از حدود 25 هزار دلار آغاز می شود. هیوندای سوناتا 2021 دارای قدرت موتور و شتاب گیری بسیار خوبی است و در عین حال ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد که باعث محوبیت بیش از اندازه این خودرو شده است.سیستم تعلیق ضعیف در مقایسه با رقبای قبلی و قیمت بالا از نکات منفی این خودرو به شمار می رود.

هیوندای یونیک

هیوندای یونیک یکی از خودروهایی است که به صورت هیبریدی عرضه و به منظور رانندگی در شهر طراحی شده است. در ضمن قیمت این خودروها از حدود 34 هزار دلار آغاز می شود. امکانات فوق العاده که به رانندگی کمک مطلوبی می کند و طراحی مناسب کابین از نکات مثبت این خودرو به حساب می آید. ظرفیت صندوق عقب بسیار کم است و در مقایسه با سایر رقبا بار کمتری را می توانید با این خودرو حمل کنید و این یکی از نکات منفی این خودرو تلقی می شود.

کیا سول

هاچ بک کیا یکی از خودروهای ارزان قیمت هیوندای است و برای آن دسته از افرادی که به دنبال خودروی ارزان قیمت هستند، گزینه مناسب تری است. این خودرو از یک موتور دو لیتری بهره می برد و قیمت جهانی این خودرو از حدود 19 هزار دلار آغاز می شود. از نقاط قوت این خودرو میتوان به سیستم تعلیق مناسب و قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود. این در حالی است که کمتر بودن آپشن ها نسبت به سایر رقبا و بهره مندی کم از خصوصیات آیرودینامیکی از ضعف های این خودرو می باشد.

کیا فورته

خودروی کیا فورته ظرفیت پنج سرنشین را دارد و از یک موتور دو لیتری بهره می برد. این خودرو نسبت به سایر خودروها ظاهر به روز تر و قیمت مناسب تری دارد. در مقابل ایمنی کمتر و مصرف سوخت بالا دو مورد از نکات منفی این خودرو است.

جنسیس جی 80

خودروی جنسیس جی 80 یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولیدی کره به حساب می آید و برای تولید آن از یک موتور2.5 لیتری بهره گرفته شده است. قیمت این خودرو از 42 هزار دلار آغار می شود.کم سرو صدا بودن و طراحی به روز این خودرو از نکات مثبت این خودرو می باشد. در مقابل قیمت بالای این خودرو باعث شده، محبوبیت این خودرو نسبت به رقبای دیگر کمتر باشد.

هیوندای ولستر

هیوندای ولستر یکی از خودروهای محبوب در بین جوانان هستند که به یک موتور دو لیتری مجهز شده است و قیمت آن از حدود 20هزار دلار آغاز می شود.طراحی به روز و برخورداری از امکانات سه در از نکات مثبت این خودرو و سیستم تعلیق ضعیف تر در مقایسه با رقبای اصلی و امکانات کاربری کمتر از نکات منفی این خودرو به شمار می رود.

کیا استینگر

خودروی کیا استینگر دارای یک موتور 2.5 لیتری است و ظرفیت پنج سرنشین را دارد.قدرت بالای موتور و طراحی به روزی که این خودرو دارد باعث محبوبیت بیش از اندازه آن شده است. این در حالی است که آپشن های کمتر نسبت به رقبای اصلی و قیمت بالا از جمله ضعف هایی است که در مورد این خودرو می توان اشاره نمود.قیمت جهانی این خودرو از حدود 37 هزار دلار آغاز می شود.

کیا کی 5

برای خودروی کیا کی 5 از یک موتور 1.6 لیتری استفاده شده است و دارای ظرفیت پنج سرنشین است. از مزایای این خودرو می توان به طراحی مدرن و به روز و قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود و فریم داخلی نه چندان جذاب و نبود نسخه هیبریدی از نقاط ضعف این خودروها به شمار می رود. قیمت جهانی این خودرها حدود 24 هزار دلار اعلام شده است.

جنسیس جی 70

جنسیس جی 70 به موتور 3.3 لیتری مجهز می باشد و قیمت آن در حدود 43 هزار دلار تخمین زده شده است. ظرفیت این خودرو در حدود پنج سرنشین است و از موتوری با قدرت بسیار بالا بهره می برد. همچنین طراحی ظاهری جذاب این خودرو باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. در مقابل مصرف سوخت بالا و کم بودن امکانات جانبی دو نمونه های از ضعف های این خودرو به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *