هیوندای از متفاوت ترین مدل آزرا رونمایی کرد

هیوندای از متفاوت ترین مدل آزرا رونمایی کرد

گرنجور یکی از شناخته شده ترین محصولات شرکت هیوندای است که از سال 1986 تاکنون روی خط تولید قرار گرفته است.البته هیوندای این خودرو را با نام آزرا تولید و روانه بازار نموده است و در بازار ایران نیز با همین نام شناخته می شود.اکنون هیوندای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تولید گرنجور، یک نسخه متفاوتی از آن معرفی کرده است.گرنجو در واقع یک نسخه مفهومی است که از طرحی جعبه ای محبوب دهه 80 میلادی بهره می گیرد و این طراحی به شدت مورد محبوبیت کشورهای آسیایی قرار گرفته است.
این خودرو علی رغم ظاهر کلاسیکی که دارد، خودرویی کاملا مدرن است که در بخش چراغ های اصلی از گرافیک داخلی ال ایی دیی به سبک هیوندای آیونیک 5 استفاده شده است.کابین این کامیون کیفیت بسیار بالایی دارد و از ترکیب چرم و پارچه مخمل برای پوشش قسمت داخلی اتاق این خودرو استفاده شده است.این ترکیب لوکس با فناوری روزانه ترکیب شده است و ظاهر خوبی به این خودرو بخشیده است.یکی از ویژگیهای منحصر به فرد خودروی آزرا نورپردازی مجلل و در عین حال خلاقانه برای فضای داخلی کابین به ویژه قسمت داخلی درب ها و سقف ردیف عقب است که زیبایی ظاهر آن را دو چندان نموده است.
از تکنولوژی هایی که برای خودروی آزرا به کار رفته است می توان به نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر اشاره نمود.همچنین یک نمایشگر تبلتی به صورت عمودی در قسمت بالای کنسول میانی قرار گرفته است که این نمایشگر برای دسترسی تنظیمات صوتی و تهویه به کار می رود.
عناصر کرومی که در قسمت های مختلف این خودرو قرار گرفته اند حس لوکس بودن فضای کابین را به طرز چشمگیری افزایش داده است.برای کنسول اصلی جلو طراحی ماژولاری انجام شده که در آن می توان اشیای مختلف را ذخیره نمود و به منظور طراحی آن از ساختار درپوش کلیدهای پیانو الهام گرفته شده است که حالتی مخفی دارد.
برای پیشرانه این خودرو از نمونه الکتریکی استفاده شده است که البته هنوز جزئیاتی درباره آن منتشر نشده است. همچنین برای سیستم صوتی از طراحی کلاسیک استفاده شده است که در قسمت بالای محفظه پیانویی قرار گرفته است.

در صورتی که تمایل دارید در مورد سایر محصولات هیوندای اطلاعات بیشتری کسب نمایید میتوانید از طریق شماره تماسهای مرتبط با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *