ورود رسمی هیوندای به دنیای خودروهای هیدروژنی

ورود رسمی هیوندای به دنیای خودروهای هیدروژنی

شرکت مرسدس بنز یکی از معروف ترین شرکت های خودروساز آلمانی است که سالهاست در زمینه تولید انواع کامیون، اتوبوس و موتورهای درون ساز فعالیت خود را آغاز کرده است و با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و خدمات با کیفیت توانسته به یکی از شناخته شده ترین شرکت های خودروسازی تبدیل شود.شرکت خودروسازی هیوندای به تازگی قرار است از فناوری مبتنی بر سوخت هیدروژن که یکی از جدیدترین فناوری هاست استفاده کند. این فناوری شامل خودرویی با سالن جدید و عملکردی منحصر به فرد است.

در برنامه ای که شرکت در راستای فعالیت های خود قرار داده است قرار است این فناورهای ها در زمینه سوخت های هیدروژنی در معرض نمایش گذاشته شود. بر طبق اظهارت شرکت هیوندای پیشرفته ترین خودروهای برقی مبتنی بر فناوری پیل سوختی قرار است توسط این شرکت تولید شود که البته برنامه های دیگری قرار است توسط این شرکت اجرا شود که در آینده از آنها پرده برداری خواهد شد.

در این خصوص ویدیویی منتشر شده است که در آن خودروی هیوندای با موتورهیدروژنی در یک زمین مسابقه فوتبال در حال حرکت است که البته این ویدیو به منظور تست این خودرو گرفته شده است و این خودرو توانسته با سربلندی از این آزمایش بیرون بیاید.اگرچه جزئیات کاملی درباره مشخصات فنی این خودرو هنوز در دست نیست اما شرکت هیوندای قرار است خودروهایی بر پایه فناوری پیل سوختی هیدروژنی تولید نماید و همچنین خودروهای الکتریکی مبتنی بر باتری در آینده ای نه چندان دور توسط شرکت هیوندای تولید می شود.

خودرویی که در ویدیو منتشر شده است از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مدل هیوندای Veloster N دارد.محصولات جدید هیدروژنی که قرار است توسط شرکت هیوندای تولید شود عمدتا برای حمل و نقل و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

خودروهایی که برای تامین نیروی خودروهای تجاری از هیدروژن استفاده می شود، خودروهایی هستند که با نام تجاری HTWO شناخته می شوند. نام تجاری ذکر شده، برند فرعی هیوندای است که به تازگی تجارت جهانی سلول های سوختی را گسترش داده است.لازم به ذکر است که علاوه بر شرکت هیوندای، شرکتی به نام تویوتا قرار است که به منظور تولید خودروهای خود از سوخت های پاک و فناوری هیدروژن استفاده نماید که این امر به معروفیت شرکت تویوتا نیز کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شرکت هیوندای در حال حاضر بر روی برنامه ها و استراتژی های تجاری در حوزه استفاده از فناوری جدید سوخت هیدروژنی فعالیت می کند و براساس آخرین آمارهای منتشر شده شرکت هیوندای دارای سابقه ای بسیار طولانی در زمینه فناوری پیل سوختی هیدروژنی است و محصولاتی اعم از خودروهای Ionic FCEV، IX35، Nexo FCV را تولید و وارد بازار خودروسازی نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *